Gongolatébresztő!

Tegnap elgondolkodtam. Sok embernek miért nem működik az hogy az interneten gazdagodjon meg?

Az egyik ember rengeteg pénzt csinál a neten, a másik meg szenved, pedig ugyanazok a feltételek.
Én is megkeresem a megélhetéshez szükséges pénzem, nem élek rosszul.
Úgy gondoltam, megmutatom, hogyan csinálom én.
Amire eddig rájöttem, és talán sokan egyetértenek velem, ha nyerő akarsz lenni az üzleti életben és ez nem csak az internetre vonatkozik, nem szabad érzelmesnek lenni!
 
Legközelebb.
Megírom a hét indokot amiért vesztesek lesznek a vállalkozások, és hogyan lehet őket elkerülni.

A bejegyzés trackback címe:

https://sikerplaza.blog.hu/api/trackback/id/tr98938415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása